« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Informacja o stanie i realizacji zadań oświatowych, oraz przygotowania placówki szkolnej do nowego roku szkolnego.

4. Informacja Komisji Budżetu i Finansów na temat realizacji budżetu Gminy za okres od 1 stycznia 2025 do 1 sierpnia 2025.

5. Przedstawienie przez przewodniczącego Komisji Gospodarki i Rozwoju wyników kontroli stanu dróg dojazdowych do osiedli (określenie stanu prawnego, decyzja o remontach i inwestycjach).

7. Sprawozdanie Wójta z działalności międzysesyjnej.

8. Podjęcie uchwał na wniosek wójta:

1) w sprawie zmiany budżetu Gminy Szczawa na rok 2025 /druk: RG.0006.105.2025/.

2) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szczawa na lata 2025-2028 /druk: RG.0006.106.2025/.

3) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego w celu prowadzenia pocztowego punktu obsługi klienta /druk: RG.0006.107.2025/

4) w sprawie zmiany UCHWAŁY NR XX/94/2025 RADY GMINY SZCZAWA z dnia 30 czerwca 2025 roku w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność gminy Szczawa /druk: RG.0006.108.2025/

9. Wolne wnioski i informacje bieżące (w tym informacje o ilości złożonych interpelacji i zapytań).

10. Informacje o pismach wnoszonych do Rady w okresie międzysesyjnym.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej